Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנסור עבאס מחבק מחבלים / כל רגע - בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים / ביקשנו מנתניהו לזוז הצידה, הוא אמר לא.

מנסור עבאס מחבק מחבלים / כל רגע - בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים / ביקשנו מנתניהו לזוז הצידה, הוא אמר לא.. כוחותינו עצרו שני מחבלים חמושים שחדרו מעזה לשטח ישראל. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית. אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ. זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי; אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו.

יור רעמ מנסור עבאס , צילום: מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: הנגב עדיין נשאר בתוך מדינת ישראל. הבעיה היא המילה מחבלים או שהוא מתנער מזה שמחבקים אותם. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it.

מנסור עבאס
מנסור עבאס from nirshamti.co.il
הם רוצים שנבחרי הציבור שלהם ייצגו אותם בכבוד מינימלי כלשהו. As the clock ticked closer to the statutory deadline to form a new government or face yet another general election, the tipping point seemed to be the coalition agreement with mansour abbas of the united arab party (ra'am). כוחותינו עצרו שני מחבלים חמושים שחדרו מעזה לשטח ישראל. לקראת ההשבעה ביום ראשון, ב׳יש עתיד׳ נערכים להנחת ההסכמים הקואליציוניים על שולחן הכנסת, וחתמו בשעות האחרונות על ההסכמים מול סיעת רע״מ שעושה היסטוריה כסיעה הערבית הראשונה בקואליציה וכן גם מול סיעת 'ישראל ביתנו'. המפגש של נתניהו ורעייתו עם מנסור עבאס בבלפור. לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס או הרשימה המשותפת. את רוב נאומו נשא עבאס בערבית ובו אמר כי זאת הפעם הראשונה שבה עומד חבר כנסת ערבי, ראש רעמ, כדי לדבר ולהסביר למה תומכת הרשימה בהקמת הממשלה הזאת והיא שותפה בקואליציה אפילו שהיא איננה חלק. יש סכסוך על הבעלות על הקרקעות.

גיליתי שלכאורה אנחנו צריכים לפתור את כל.

לאחר מכן, נאם בעברית, ונשמע קצת אחרת אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ, הנגב עדיין נשאר בתוך מדינת ישראל, אמר עבאס. ממחר בשעה 7 בעריב יכריז נפתלי בנט ש''ט. הבעיה היא שאסור לנו בשום מקרה לאמץ את הנרטיב הציוני לגבי עצמנו, לגבי העם שלנו. מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: גם השרופים שבליכודניקים יודעים שנתניהו עקץ את גנץ דקה אחרי שהבטיח לו בלי טריקים ובלי שטיקים. באיזו מדינה בעולם, מחבלים שחודרים את גבולה, לא מחוסלים במקום? בחודשים האחרונים הבקיע נתניהו את הגול העצמי הכי מרהיב בהיסטוריה: יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21. זה החיסול האחרון של מחבלים. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. הוא לקח את מנסור עבאס כפרויקט אישי, התקדם והתקדם עד שהגיע לרחבה, ליהטט. הוא חשב שהוא עונה לעוד עיתונאי קטן וגזען במדינה והוא הסתבך. נתניהו לא מתכוון ללכת לשום מקום.

ההתנחלויות לא חוקיות בהיבט הבינלאומי והאנושי קרדיט: The leader of the united arab list (ra'am). לקראת ההשבעה ביום ראשון, ב׳יש עתיד׳ נערכים להנחת ההסכמים הקואליציוניים על שולחן הכנסת, וחתמו בשעות האחרונות על ההסכמים מול סיעת רע״מ שעושה היסטוריה כסיעה הערבית הראשונה בקואליציה וכן גם מול סיעת 'ישראל ביתנו'. יו״ר רע״ם מנסור עבאס לאתר וואזקאם: בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס:

טראמפ: אנחנו זקוקים לתפילה לקב"ה - למי שיש בעיה שיתקשר אלי ...
טראמפ: אנחנו זקוקים לתפילה לקב"ה - למי שיש בעיה שיתקשר אלי ... from www.news-desk.co.il
נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. The leader of the united arab list (ra'am). זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי; יור רעמ מנסור עבאס , צילום: הביביסטים כל כך באמוק עיוור למען מנהיגם (תודו שזה מזכיר תהליכים באירופה במאה הקודמת) לא. אותו נתניהו שהבטיח שלא תהיה רוטציה ורק בשבוע שעבר הציע סרט נע של שלושה ברוטציה לראשות הממשלה; זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה. אין, אך לוי נודע בשל יכולת הפיליבסטר.

על הטענות לפיהן נפתלי בנט מכר את הנגב, אמר.

שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. גם השרופים שבליכודניקים יודעים שנתניהו עקץ את גנץ דקה אחרי שהבטיח לו בלי טריקים ובלי שטיקים. יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21. הבעיה היא שאסור לנו בשום מקרה לאמץ את הנרטיב הציוני לגבי עצמנו, לגבי העם שלנו. לוי שימש כמרכז האופוזיציה בוועדת הכספים וניהל ויכוחים ערים עם יור הוועדה הוותיק משה גפני. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית. התנגד לחקיקה המיטיבה עם קקל (בניגוד לעמדות של מפלגת העבודה והאיחוד הלאומי, דאז), העביר חוקים בתחומי ביטוח לאומי, איסור פיצויים למשפחות מחבלים ועוד. מגיש הטלוויזיה והרדיו וכדורגלן העבר אייל ברקוביץ' טוען כי הביע את דעתו בתום לב כשקרא לחברי כנסת מהרשימה המשותפת מחבלים ומרגלים. יור רעמ מנסור עבאס , צילום: באיזו מדינה בעולם, מחבלים שחודרים את גבולה, לא מחוסלים במקום? לאחר מכן, נאם בעברית, ונשמע קצת אחרת אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ, הנגב עדיין נשאר בתוך מדינת ישראל, אמר עבאס. אף אחד לא מכר את הנגב לרעמ. אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו.

לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס או הרשימה המשותפת. ממחר בשעה 7 בעריב יכריז נפתלי בנט ש''ט. 14:28 | חכ פינדרוס לכאן חדשות: סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

מחבלים יידו מטען חבלה לעבר כוחותינו במהלך התפרעות בכיכר ...
מחבלים יידו מטען חבלה לעבר כוחותינו במהלך התפרעות בכיכר ... from www.0404.co.il
זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי; As the clock ticked closer to the statutory deadline to form a new government or face yet another general election, the tipping point seemed to be the coalition agreement with mansour abbas of the united arab party (ra'am). שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים את מצוקותיה וצרכיה של החברה הערבית. שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. כוחותינו עצרו שני מחבלים חמושים שחדרו מעזה לשטח ישראל. כי מפסיקים עם חיסול מחבלים. יו״ר רע״ם מנסור עבאס לאתר וואזקאם:

שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה.

שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. Howlowcanugo חבר מתאריך 24.10.14 15189 הודעות. זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי; נתניהו לא מתכוון ללכת לשום מקום. אין, אך לוי נודע בשל יכולת הפיליבסטר. בחודשים האחרונים הבקיע נתניהו את הגול העצמי הכי מרהיב בהיסטוריה: לקראת ההשבעה ביום ראשון, ב׳יש עתיד׳ נערכים להנחת ההסכמים הקואליציוניים על שולחן הכנסת, וחתמו בשעות האחרונות על ההסכמים מול סיעת רע״מ שעושה היסטוריה כסיעה הערבית הראשונה בקואליציה וכן גם מול סיעת 'ישראל ביתנו'. התנגד לחקיקה המיטיבה עם קקל (בניגוד לעמדות של מפלגת העבודה והאיחוד הלאומי, דאז), העביר חוקים בתחומי ביטוח לאומי, איסור פיצויים למשפחות מחבלים ועוד. לוי שימש כמרכז האופוזיציה בוועדת הכספים וניהל ויכוחים ערים עם יור הוועדה הוותיק משה גפני. אני לא מחבק מחבלים.''פגישתי עם מחבלים ערבים ישראלים ופלסטיניים הם אמצעי להשגת השלטון בישראל. גיליתי שלכאורה אנחנו צריכים לפתור את כל. הבעיה היא שאסור לנו בשום מקרה לאמץ את הנרטיב הציוני לגבי עצמנו, לגבי העם שלנו. יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21.

ממחר בשעה 7 בעריב יכריז נפתלי בנט ש''ט מנסור עבאס. גיליתי שלכאורה אנחנו צריכים לפתור את כל.